Hebben jullie een 'niet goed geld terug'-garantie?

Wij proberen er alles aan te doen om je de beste producten en service aan te bieden. Mocht je niet tevreden zijn, dan horen wij graag waar wij je mee kunnen helpen. Daarnaast bieden wij ook een 14 dagen ‘niet goed geld terug’-tevredenheidsgarantie aan.

Hoe werkt het?
– Je kunt binnen 14 dagen (na de factuurdatum) een beroep doen op onze tevredenheidsgarantie.
– Deze kun je aanvragen door een support-ticket aan te maken. Vergeet niet je factuurnummer te vermelden.
– Wij proberen je verzoek zo snel mogelijk te behandelen.
– Het factuurbedrag wordt vervolgens binnen 7 dagen teruggestort.

Voorwaarden
– De tevredenheidsgarantie is geldig voor webhosting-, reseller- en VPS-pakketten.
– Domeinnamen en setupkosten komen niet in aanmerking voor de tevredenheidsgarantie.
– Het factuurbedrag moet volledig zijn voldaan.
– De tevredenheidsgarantie geldt niet voor pakketten die zijn verlengd.

Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt tijdens het bestellen snel en eenvoudig betalen via iDeal of via bankoverschrijving...

Kan ik achteraf betalen?

Het is momenteel niet mogelijk om tijdens het bestellen voor een betaalmethode te kiezen die de...